Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Micaela L-E - 19 augusti 2013 22:19

Idag har jag haft svenska lektion, varit med jossan, christian och barnen. Sedan är min handled fortfarande inlindad, usch vad ont det gör :(

Men jag har även hämtat ut mitt paket ifrån konsum och fanns hela serien Scrubs ! :) och även riktigt bra filmer som till exempel les miserables !! :)

Av Micaela L-E - 19 augusti 2013 00:10

Gud vilket dåligt slut ! xD fan vad jag skrattade ihjäl mig xD men men nu har jag sett helt klart denna serie så nästa vecka blir det troligen scrubs men om Hous M.D så är det en serie värd att se. Den är underbar, rolig och ibland kan den bli konstig och spåra ur. Men den hittar allt tillbaka igen :)

Men annars idag så har jag gjort mer än att kolla på tvn. Har kollat på lägenhet, den var si så där. Men om man hade rustat upp den och renoverat lite så hade den nog varit jätte fin :) utöver det så har det inte hänt något ovanligare. Ska strax gå och lägga mig eftersom i morgon är det skola :) mem det är så gött för jag börjar inte förrän senare, senare på dagen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards