Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Micaela L-E - 11 augusti 2013 17:26

Gräsklipparen fungerade inte för mig så jag tog lite fotbad och lite spa för fötter och ben. Nu känns det som jag har helt nya fötter och ben ! Så underbart, sen fick en ny kompis :) en liten fjäril som tog hand om dem blommor jag inte tagit död på än så länge, som ni ser på bild nr 2 :)

Av Micaela L-E - 11 augusti 2013 13:42

Nu har jag hämtat ut mina kläder ! :) passar riktigt bra och känner detta var en riktig bra belöning för mig efter allt sparande och skit sen våras !! :) fast det är en tröja som jag nog ska skicka tillbaka och få en storlek större. Men vi får se vad jag hittar på :)

Men nu kanske jag ska sätta igång och klippa gräsmattan, kanske en bra ide när det är visning igen i morgon. Någon gång måste detta gå över.

Ovido - Quiz & Flashcards