Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

förlåt :'(

Av Micaela L-E - 27 augusti 2013 20:00

Jag föll för frestelsen, var riktigt hungrig men trots att det inte var länge som jag åt senast. Så kommer min kära älskade bror med en pizza och då var det svårt. Så när jag åkte hem ifrån mina föräldrar så tog jag vägen förbi pizzerian Pizza House och köpte mig en egen. Så nu sitter jag i spffan och satt på en av mina favoritfilmer Les Miserables !! :)

Idag var dem som ska köpa huset och kollade extra. Pappa visade dem hur toan funkade och varmvattenbredaren m.m Sen så blir det kontrakskrivning på fredag eftersom det blev så sent idag. Lägenheten fortsatte vi buda på idag och i morgon ska mina föräldrar till banken och vi har två alternativ som ska dras upp med dem. Får se hur det blir :) men får hoppas nu att jag får lägenheten för den första oktober så ska jag vara ute ur huset och då kommer jag säga mer om allt det :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela L-E - 12 maj 2015 22:00


Gör man något att göra rastlösa jag har varit igång igen. Tog färg som bara stod på vinden och måla om invändes på garderoberna :) här är resultatet inte 100% bra, men tillräkligt för att jag ska vara nöjd utan att lägga ner några pengar :) ...

Av Micaela L-E - 19 januari 2015 12:47


Räkningen ifrån elektrikern kom idag. Har oroat mig, fått panikattacker och räknat ekonomin om och om igen. Men idag fick jag käftsmäll i ansiktet (på ett positivt sätt) då jag fick se slutsumman. Helt klart innanför min budget !! :) Va fasiken or...

Av Micaela L-E - 18 januari 2015 15:39

Då va dem stora projekten hemma klara :) nu är det bara mindre småsaker kvar som jag kan ta lite då och då. Med andra ord så är projekt badrum äntligen klart ! :D och nu kan jag äntligen tvätta i lägenheten :D De två första bilderna här visar hur ...

Av Micaela L-E - 17 januari 2015 20:53


Gårdagens inköp står just nu på lite fel ställe. Men i morgon hoppas jag allting går som smort när den ska in i badrummet :) det pirrar i hela mig att tvättmaskinen snart ska ställas på plats och allt blir klar i badrummet :) ...

Av Micaela L-E - 14 januari 2015 12:56

Äntligen har elektrikern varit här ! Bytt ut de gamla proppskåpet till jordat modernt skåp. Samt dragit el in till hörnet där tvättmaskin ska stå :) Fråga inte hur mycket detta kommer gå på, men oavsett säger jag att tvättmaskin ska jag fasiken ...

Ovido - Quiz & Flashcards