Alla inlägg den 6 november 2012

Av Micaela L-E - 6 november 2012 07:46

Hela bilen har frusit igen, får knappt in nyckeln även med tändare till hjälp.. Finns inga bussar som jag kan komma med i tid.. Pappa är hos tandläkaren.. Hur ska detta gå ? Fick ringa mamma och be henne komma, så får se när hon är här. Hon ska ta sig ifrån jobbet och hit, jävlar nu börjar paniken verkligen sätta igång !!!

Av Micaela L-E - 6 november 2012 06:26

Sist jag kolla på klockan inatt onnan jag somna var den halv två, sen började alarmetringa vid halv fyra och frammåt. Allt för att jag skulle upp. Nu har man varit vaken ett tag men är så seg. Ska skumma igenom alla matte regler en sista gång innan jag lämnar täcket och soffan för denna morgon. Men fy fan vad det är iskallt i huset, tur att jag satte alla element i fullbott så det är något varmt när jag måste äta frukost och göra mig iordning. Nervös som jag är så hoppas jag att det ändå kommer gå bra. Önska mig lycka till !

Ovido - Quiz & Flashcards