Alla inlägg den 27 november 2012

Av Micaela L-E - 27 november 2012 21:06

Äntligen, nu är jag stolt över mig själv :) just nu har jag slagit Eriks rekord i subways surfer ! :) har alltid legat bakom men nu är det jag som leder :) jag messa honom och han skulle klå mig senare, lycka till fast än jag inte ligger så långt fram :)

Mer som har hänt ? Inte mycket, har haft musbesök i natt. Alltid lika roligt,, men efter en stund så hörde jag den inte eller såg den. Så musen inte idag heller så den har nog stuckit ut. Får hoppas det i alla fall.

Sen så färgade jag håret. Syns inte så mycket enligt mig, men andra tycker att jag ser lite rödare ut i håret. Lägger ut bild så ni får se själva :) Men nu blir det x-men 2 som går på tv11 och vänta på då jag får sms om att erik har klått mig i spelet ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards