Alla inlägg den 19 november 2012

Av Micaela L-E - 19 november 2012 18:38

Köpt ett mobilskal till mobilen ifrån iKungen. Dem hade massvis med skal ! Sen så nu äter man på McDonken i nordstan i väntan på att tåget ska åka hem efter åtta :) Men det kom fram en kille som var antingen döv/stum och ville sälja pennor, kollade inte hans lapp så noga och vad ska man säga? Eller göra överhuvudtaget typ, tur att Katrin tog hand om det iaf lite :) haha

Av Micaela L-E - 19 november 2012 09:17

Just nu sitter jag i skolan och har styrteknik, jag vet låter så kul ! Men det verkar gå bra, längtar hem till soffan och missen samt min nya husalf. Så när jag kommer hem förväntar jag mig ett städat hus och mat på bordet ;) haha

Men jag vet, jag skrev inte mycket i helgen. Men ändå har inte mycket hänt. Var med katrin och vi slöade för det mesta. Förutom igår kväll, fy vad sur och vilsen jag kände mig då. Jag kan säga så här.. Folk ska fan inte vara otrogna !! Oavsett om man "skojar" om det eller ej ! Tyvärr killar och tjejer, om ni tar den vägen så kommer någon säga sanningen !!

Bilden säger vad jag känner om det !

Ovido - Quiz & Flashcards