Alla inlägg den 13 november 2012

Av Micaela L-E - 13 november 2012 10:11

Elen är inget för mig, men efter ett par diskussiomer med studievägledaren kom vi fram till idag att ämnet grunläggande elkraftteknik 1 ska jag inte börja med som ska starta idag. Jag är på massa väntelkstor över andra ämnen som börjar till våren så jag hoppas komma in på något där. Hoppas verkligen historian som är mimn prioritet 1 ! Det är något med historia som jag tycker om så varför inte läsa mer i det ? Men jag kommer klara csn:s krav för studiemedel och det är skönt.

Jag får även reda på tentan i matten senare idag ! Hoppas jag klarade den !!! ?

Av Micaela L-E - 13 november 2012 06:50

Har varit vaken över en timma och nu börjar solen komma fram. Usch det är svårt att verkligen gå upp när det är så här mörkt och kallt. Så nu måste jag lämna det varma täcket för en ny period i skolan och allt börjar med vx.ström jippie

Ovido - Quiz & Flashcards