Alla inlägg den 22 november 2012

Av Micaela L-E - 22 november 2012 21:29

Filmen var hur bra som helst ! Men dem fick mig och katrin lurade där ett tag ! Så när den kommer ut på dvd så ska jag lätt köpa den och se den igen !! Det var även så kul att nästan hela biosalongen reagerar på samma saker i samma sekunder som en själv :) gud ville inte att filmen skulle ta slut ! Men nu är den det och jag och katrin har gått runt i stan och väntar på att tåget ska gå tolv minuter över tio. Som nu sitter vi mitt i nordstan som hösäckar :)

Av Micaela L-E - 22 november 2012 17:52

Sitter nu i göteborg och väntar på att twilight the breaking dawn del två ska börja :) hoppas att den är bra och det låter så på folk som sett den tidigare. Katrin sitter nu halvt förstörd att hon hade en spindel på sig, så hon pratar med sin bror om det nu i telefon :) att hon klarar av att greja i en mulltoa medan hon inte klarar av en liten svart spindel, lite skoj att se storstadstjejen ibland :) men snart börjar filmen och jag kommer snart gå och köpa en mellan popcorn och mellan dricka !! :) SÅ GOTT !!

Ovido - Quiz & Flashcards