Alla inlägg den 24 november 2012

Av Micaela L-E - 24 november 2012 19:41

Nu sitter vi ett gäng hemma hos mig och skriker och gapar till mario kart ! :) jag, katrin, madde, erik och rikard :) här har vi suttit en stund och kommer sitta ett tag till känner jag på mig ! :) men innan det så var jag och katrin i överby, köpte hårfärg för slingorna i mitt hår är snart försvunna fast än dem är permanenta !! :o så färgar hela håret antingen sent i kväll eller i morgon innan katrin åker hem :)

Av Micaela L-E - 24 november 2012 01:22

Det är en bra fråga, men ska nog ta sängen snart. Ska se klart på "69 saker du vill veta om sex" skrattar ihjäl mig alltså ! Men har sett många filmer idag, och ikväll fick Katrin äntligen se "romeo + julia" och båda satt gött förstenade framför min favorit film ! Hon kommer nog köpa den så fort hon kommer hem igen :)

Undrar vad som händer i morgon ? Jag vet att jag ska köra pappa troligen på kvällen men mer har jag ingen aning om. Ta nog vara på det välstädade huset ! :)

På bilden är min kära andra katt Disela ! Hon bor fortfarande hos mina föräldrar och har det bra. Fick denna bilden av pappa som han frågade om han skulle elda upp henne eftersom hennes favoritplats är i vedkorgen som ni ser på bilden ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards