Alla inlägg den 28 november 2012

Av Micaela L-E - 28 november 2012 06:46

När jag jobbade i somras så klarade man gå upp hur tidigt som helst för att jag började klockan sex många dagar. Men nu är jag död bara av att tänka den tanken ! Samt hela natten har varit somnat, vaknat, somnat, vaknat.. så vid klockan fem fick jag nog och gick upp och inte lämnat soffan och tvn sedan dess ! Tur att jag slutar tolv idag så det är inte alls lång dag ! :)

Sen fick jag ta hand om mobilen som bara ville ladda till 46% !! Jag vet inte hur länge jag satt med den och kolla inställningar och ficl stänga av och sätta på !! Men nu verkar det funka igen. Får se hur långt det kommer tills jag måste dra ut den och dra till skolan.

Har möte halv nio, lite nervös men det ska nog bli bra. Mötet är ett underlag för det som troligen kommer senare. Detta ska nog bli bra ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards