Alla inlägg under maj 2013

Av Micaela L-E - 16 maj 2013 10:19

Den började med svordom efter svordom. Har nu verkligen ont i hela kroppen, så ska försöka ta mig upp för att strax köra min katt Triss till veterinären, vad gör man inte för att inte få kattungar igen :)

Av Micaela L-E - 15 maj 2013 11:23

Efter en konstig natt så vaknar jag upp i soffan med tre underbara sötnosar knöcka vid mig. Jag hamnade i soffan efter att fått gått upp kl sex och ta hand om Triss som bestämde sig att spy. Innan det så kunde jag bara inte sova.. mina tankar var åt helt fel för att kunna slappna av..

Av Micaela L-E - 14 maj 2013 17:12

Nu ligger kattungarna på blocket. Det har redan varit några som hört av sig för mer information. Så kanske jag får sålt mina små småttingar om två veckor då de är 12 veckor :)

Av Micaela L-E - 13 maj 2013 23:03

Ser nu på tv4 fakta, där det var en man som dödade två personer i USA. Han fick 198 års fängelse, då tänkte jag på om vi i Sverige har sånna långa straff? Allt jag vet är de straff man får höra via tidningar och tv. Sådana löjliga straff om ni förstår vad jag menar. Sånna straff som är bara något år eller månader. Nu kommer jag nog sitta och fundera på detta en stund. Men alldeles strax börja 48 avgörande timmar :) det kommer bli en sen kväll med ett par mord och straff för mig här. Men jag kan inte ljuga, det är ganska intressant hur allt egentligen är :)

Av Micaela L-E - 12 maj 2013 13:53

Jag sitter i soffan med skoluppgiften, så hör jag en massa precis bakom mig. Nu har Salt flyttat ut mina skor från skohyllan för att själv vara där :) det är nu skor överallt :)

Av Micaela L-E - 11 maj 2013 19:45

Förut så var det skinnande sol, det var gött för jag var ute och lekte med jossan och hennes tvillingar. Där på lekplatsen fick vi en egen privat kör :) några tjejer och killar stod och sjöng med noter och allt :p sen så har det väll inte varit så mycket mer intressantare än så :) för nu regnar det och det är ett stort SUCK !!!

Av Micaela L-E - 11 maj 2013 00:58

Äta en näve salt, jag vet.. GALET !! ;) hahahaha men sådant är livet :) jag och jossan hamnade hos Adam och vi alla tjöta gött :) visade honom även npgra zumba steg, hur bra det gick är en annan fråga :p men nu är jag hemma igen, ska äta en cheeseburgare och se på comedy centeral, futurama är nu :) ska se detta och sedan sova :)

Av Micaela L-E - 10 maj 2013 12:06

Sitter nu ute och lyssnar på ljudboken, har kommit över hälften så jag kommer nog komma igenom den ! :) men genom hörlurarna så hör jag fågelkvitter och solens strålar mot ansiktet. Ska nog sitta här till strax efter två :) fast medan jag sitter här så ligger kattungarna inne i huset och sover, Curry ligger på sin favoritplats :)

Ovido - Quiz & Flashcards