Alla inlägg under juni 2013

Av Micaela L-E - 9 juni 2013 17:44

På bilden nedanför ser ni allt vatten jag äger just nu. Har för stunden inget kall vatten eller varm vatten..

Så jag får nu spara på det. Balen i trollhättan är nu, samtidigt som de regnar och åskar ute. Jätte trevligt :)

Snart blir det hem, för mamma hämtar mig kvart i sju i morgon. Usch.. idag klarade jag gå upp åtta efter många om och men. Så hur blir det inte då i morgon ?? :o

Av Micaela L-E - 8 juni 2013 17:23

Nu har kattungen Peppar flyttat, så nu äntligen har jag inga kattungar kvar !! :) här är sista bilden som togs på Triss och kattungen Peppar tillsammans :)

Men nu är kungabrölloppet i bild på tvn. Ser när folket går till festen och hur fan ser vissa klänningar ut ?? :) Men nu är vår kära prinsessa Madde gift med en miljonär :)

Av Micaela L-E - 7 juni 2013 16:35

Nu är det flera hundra mer arbetslösa i Trollhättan, jippie or not. Men grattis till er studenter ändå ! Ha det skoj ikväll för i morgon börjar det riktiga vuxenlivet :) tog bild på orkestern innan tåget fylld med studenter.

Är nu med jossan och vi ska ut snart och handla m.m medan jag väntar på svar ifrån en som var intresserad utav min lilla Peppar :) hoppas hoppas hoppas ..

Av Micaela L-E - 6 juni 2013 17:26

Idag gick jag upp kl nio, två minuter efter ringde pappa och sade att vi skulle fixa i badrummet, okej, hade inte ens en timma att göra mig iordning för det. Men nu har vi slängt ut toan och badkaret. Fick skrubba otroligt mycket från golv till tak.. nu är den nya toan inne och duschen väntar. Har ändå inget varmvatten pågrund utav att varmvattenbehållaren har gått sönder.. men duschen sätts in troligen på söndag. Fick även en sorts dörr mellan vardagsrum och sovrum, de e för katterna. Sen så sänktes även priset för Peppar.. här får ni se bilder, nu ska jag åka och köpa glass och sedan dö i soffan.

Av Micaela L-E - 5 juni 2013 23:09

När kan någon köpa min lilla underbara misse ?? Har nu fått sänka priset igen, denna gång till 1500 kr. Peppar är en av dem goaste underbara kattunge jag har fått under livet och jag kan inte längre ha kvar henne. Så kom igen,, intresserad någon?

http://citiboard.se/maine-coon-blandis,485472

Av Micaela L-E - 4 juni 2013 21:13

Curry åkte idag. Så nu är det bara Peppar kvar. Får hoppas någon hör av sig snart och vill ha henne. Men efter de tre killarna åkte så kom pappa med min gräsklippare som fungerar igen, så medan han greja inne i badrummet klippte jag min mossiga trädgård. Det har nu varit en lång dag så jag ligger i soffan och har ont i hela kroppen. Så funderar på att stanna kvar här ett ANTAL timmar !!

Sen förresten så har jag inget varmvatten !! Så nu kommer jag få åka hem till mina föräldrar så fort jag vill duscha, :/ iaf tills pappa har fixat det varmvattenbredaren.. :/

Blir inga bilder, det cp:ar igen att ladda upp bilder !

Av Micaela L-E - 4 juni 2013 12:43

Nu har jag spenderat sen i morses att tvätta och lånat torktumlan hos mina föräldrar. Snart är sista tvätten klar, men tills dess ska jag sätta på tvn och dö en stund. Sen om någon halvtimma blir det att stiga upp igen och sätta igång. Ser ut som ett bombnedslag här hemma och han som ska komma och kolla på kattunge/kattungar kommer om cirka tre timmar. Hoppas han vill ha båda :)

Av Micaela L-E - 3 juni 2013 23:06

Så jag fick nu gå ut och bygga två egna tvättlinor på altanen.. kul att göra sådant när mörkret faller.. nu blir det vänta tills mina tre tvättar är klara. Snart är första klar och sedan två kvar. Fan att jag inte har tusen tvättmaskiner och tusen torktumlare !! När ska jag få sova ???

Ovido - Quiz & Flashcards