Alla inlägg under juni 2013

Av Micaela L-E - 3 juni 2013 21:39

Pappa har gjort ett fint hål i väggen i mitt badrum som ni ser. Det är bara för den nya toan som kommer in nu i dagarna behöver ha ett hål rakt ut. Han har även städat inne i badrummet samt lite här och var hemma hos mig. Men vissa saker fick jag ställa tillbaka för att de hade en funktion där som bara jag förstår :) haha :) mrn nu blir det stor tvätta tydligen.. ett måste så vad mer kan jag göra ? Men under tiden tvättmaskinen går så ska jag se på lite hem till midgård :) fastna i den serien igår så idag blir det väll att försöka se klart den :)

Av Micaela L-E - 1 juni 2013 14:55

Bloggappen har varit kass de sista dagarna. Men nu fungerar den igen. Troligen för att den inte är van med vörmen som är ute nu, 24 grader är det här hos mina föräldrar !! Snart är det kalas för pappa som fyllde 47 åri torsdags. Men snart gör jag som deras biggy katt Snowie och lägger mig ute på någon skuggigplats. :)

Förresten, har två kattungar kvar ! Någon som är sugen på qtt köpa ? :)

http://mobil.blocket.se/alvsborg/Maine_Coone_blandisar_47116414.htm?ca=11&ma=1

Ovido - Quiz & Flashcards