Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Micaela L-E - 3 januari 2013 21:25

Nagelband förstörd, naglarna är av rivna och söndriga, händerna är fyllda med rivsår, ont i fötter, rygg och höft. Jobbigt att inventera en köksavdelning ! :) men i morgon blir det gräva ner rör, ringa csn och tandläkaren :) rolig dag i morgon också så nu blir det film och sedan sängen ! :)

Av Micaela L-E - 3 januari 2013 06:16

Nu ska jag jobba igen, men sen när jag kommer hem så skabjag ta ett skönt bad och sova gott :) för idag kommer bli tuffare och tyngre så jippie ! :) men ett jobb är ett jobb trots att jag får vänta till februari för att få pengarna :)

Men om ni kommer till coop överby innan fyra så håll koll efter dessa tröjor ;) vi kan finnas överallt och krocka med er :)

Av Micaela L-E - 3 januari 2013 06:16

Nu ska jag jobba igen, men sen när jag kommer hem så skabjag ta ett skönt bad och sova gott :) för idag kommer bli tuffare och tyngre så jippie ! :) men ett jobb är ett jobb trots att jag får vänta till februari för att få pengarna :)

Men om ni kommer till coop överby innan fyra så håll koll efter dessa tröjor ;) vi kan finnas överallt och krocka med er :)

Ovido - Quiz & Flashcards