Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Micaela L-E - 12 januari 2013 18:11

Vi sitter här i Håkans lägenhet. Pappa, mina två farbröder, deras två kusiner, brorsan och jag ! :) den enda tjejen och den enda nyktra :) men jag har hört många roliga historier om se "äldres" yngre liv. Så här har jag skrattat ! Även när Håkan som fyller 50 bevisar att det kan vara svårt att ta kort med en liten digitalkamera :) det finns så mycket men nu ska ni se en bild på min bror och hir överlycklig han var då han fick hålla en stor flaska ! :) han fick en liten öl istället :) så han blev inte så ledsen, men vad mamma skulle säga om dette vette fan ! ;)

Men klockan åtta så börjar eddie meduza konserten och pappa tror att den slutar vid ett. Men det märker vi ! :)

Av Micaela L-E - 12 januari 2013 13:58

Idag har hänt : gammel mormor fyller 85 år, pappas kusin fyller 50 år. Vi har firat gmormor så nu är vi en bit utanför falköping för att fira Håkan. I kväll ska vi gå på nån konsert grej om eddie meduza :) ska nog bli roligt, jag är iaf fyllechaffis ikväll, jag som har glömt körkortet hemma ! Tur jag har med mitt gamla leg som bara gick ut oktober 2012 ;) jag får hitta på en historia om vi blir stoppade av polis inatt :) önska mig lycka till, nu ska vi se vart vi är på kartan. Allt jag vet är ute i skogen och falköping :)

Av Micaela L-E - 12 januari 2013 13:58

Idag har hänt : gammel mormor fyller 85 år, pappas kusin fyller 50 år. Vi har firat gmormor så nu är vi en bit utanför falköping för att fira Håkan. I kväll ska vi gå på nån konsert grej om eddie meduza :) ska nog bli roligt, jag är iaf fyllechaffis ikväll, jag som har glömt körkortet hemma ! Tur jag har med mitt gamla leg som bara gick ut oktober 2012 ;) jag får hitta på en historia om vi blir stoppade av polis inatt :) önska mig lycka till, nu ska vi se vart vi är på kartan. Allt jag vet är ute i skogen och falköping :)

Ovido - Quiz & Flashcards