Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Micaela L-E - 27 januari 2013 20:55

Jag och Katrin bestämde oss igår natt kl halv tre att vi skulle börja med zumba fitness. Vi testade så att ta en avancerade avsnitt eftersom katrins andra dvder var borta. Så idag beställde både hon och jag varsitt paket fylld med zumba ! :) så nu ska vi se till att jag blir lite mer smidigare :) för det är det enda som ingen får genom att gå och gymma. Så vi har bestämt att minst en gång i veckan ska vi köra zumba tillsammans ! :)

Just nu sitter jag hemma med en sjukt gosig liten katt som har saknat mig otroligt mycket. Det märks för hon låter mig verkligen inte gå någonstans uta henne ! :) så vi sitter i soffan och ser på morden i midsomer tillsammans :) efter det så ska jag inte glömma av att ställa ut soptunnan så den töms i morgon, fast först måste grannen plöja klart. Det snöar ju skit mycket ute nu, kramsnö till och med ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards