Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Micaela L-E - 26 januari 2013 22:12

Nu sitter jag ensam på en madrass och lyssnar glädjande på den andra singel tjejen. Jag funderar och som alla vet brukar det inte sluta bra :) men det finns två olika sorters singlar och det märks stort här ! :) eller kanske bara jag som tänkte på det ? :) fast denna helgen fick jag erbjudande att följa med på kaffe, och mött en gentleman som öppna dörren för en :) men det med kaffet så tacka jag nej, tro mig att ni hade det också om ni hade varit i mina skor ;) men som sagt, det finns två olika singlar här med samma mål, fast HELT två olika taktiker att gå dit ! :) men jag ska nog ha familj om bara ca fem veckor och det kommer bli mysigt att höra huset fyllt med ljud igen ! :) får se hur många tassar det blir denna gång ! :)

Av Micaela L-E - 26 januari 2013 11:41

Inatt stack jag till göteborg, stockholmaren kom inte så jag dumpa min lilla tjokis misse och tog tåget till göteborg istället. Jag kan säga några ord och det är att falska människor kan dra åt helvete ! :) Men det är ingen ide att lägga energi på dem så om några timmar ska vi träffa Kent och Jennifer och äta på thai mat :) mums !! :)

Ovido - Quiz & Flashcards