Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Micaela L-E - 13 januari 2013 12:57

Musiken var i bott, kom hem strax efter två inatt så jag lade mig i sängen och slockna! Igår kväll hände mycket, jag blev uppraggad två gånger men där var det nej tack, lilla nyktra jag höll mig efter det nära antingen pappa eller brorsan. För att leka döv på en eddie meduza konsert verkar inte troligt :) Men men, pappas kusin Håkan blev ganska full och det är synd för vakterna hjälpte honom ut bara efter en timma där inne ! Sen blev även mina farbröder fulla så dem fick jag gladligen lyssna på i en timmas bilfärd i deras basstämmor i sång. Även brorsan var med där och sjöng. :) Nu ska jag slänga kläderna i tvätten och tvätta av mina skor, för folk hällde bara ut öl och spydde där inne så det var inte gott !!

Ovido - Quiz & Flashcards