Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Micaela L-E - 20 januari 2013 18:46

Jag kom precis efter då krocken hände. Jag fick ställa min bil på skolans parkering för att gå till mina föräldrar. Som tur var att ingen blev skadad :) men hur krocken hade skett vette tusan så som allt såg ut. Men totalkrock måstedet varit med tanke på hur bilarna såg ut.

Av Micaela L-E - 20 januari 2013 13:47

Snart kanske jag ska göra mig iordning till brorsans kalas. Är fortfarande i mina sovkläder och under täcket i soffan. Hade den bästa drömmen inatt ! Så jag var ganska sur på Triss när hon bestämde sig att väcka mig klockan nio i morses.. Men jag har mobbat henne sen dess så det står snart lika här mellan oss två :)

Innan jag kan göra mig iordning ska jag nog läsa klart kapitlet i boken först. Igår kväll började jag läsa i min ena skolbok, tänkte bara börjat kolla igenom eftersom jag börjar snart. Men jag fastnade att läsa om vikingar och deras påverkan i Norden. Så nu sitter jag fast på kapitlet om kunugar tidig 1000-talet. :) jag känner att jag verkligen valt rätt kurs denna gången :) så kanske 2013 är mitt år ändå :)

Ovido - Quiz & Flashcards