Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Micaela L-E - 8 januari 2013 17:23

Tandläkare är inte roliga, mest när det gör så förbaskat ont och dem var tvugna att öppna såret så hela käften fyldes med blod ! Usch på värsta stället som finns..

Men nu väntar jag på Katrin, hennes pappa kör henne till mig så hon borde komma snart. Men efter hon har lämnat väskorna såska vi upp till överby, sedan ska vi till willys och handla go mat :) mitt kylskåp är ganska tomt just nu :)

Av Micaela L-E - 8 januari 2013 12:20

Jag vet att jag inte skrivet på ett tag men ingenting gar hänt. Jag bara slappat hemma tills idag, nu blkr det göra sig iordning till tandläkaren och sedan efter det ska jag hämta underbara katrin på tågstationen och vi ska göra massa kul !! :) jag sktiver igen om jag överlever tandläkaren, får se vad dem vill göra åt problemet jag har som stör mig fruktansvärt !!

Ovido - Quiz & Flashcards