Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Micaela L-E - 14 januari 2013 23:16

Det var riktigt trevligt att träffa Sandra igen, de var ett tag sedan :) vi åt lite bullar, tjöta och såg på filmen faces in the crowd :) en riktig bra film. Fick även lite smink av henne som jag ska kolla på, även oanvända så det ska bli skoj. :) Just nu håller jag på att smsa Katrin och katrin när du läser detta så hoppas jag att du fortfarande lever ;) och att du är knäpp ! :) Det är nog därför vi klarar av att vara vänner ;) haha

Nu blir det lite desperate housewives medan jag grejar lite på datorn med gamla dokument :)

Av Micaela L-E - 14 januari 2013 14:20

Idag blir det tvätthög på tvätthög medan det snöar ute ! Usch jag vill ha vår, jag vill ha värme och sol och mycket mera ! :) men nu ska jag snart slänga i första högen med tvätt samtidigt som desperate housewives går på tv:n :)

Ovido - Quiz & Flashcards