Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Micaela L-E - 5 oktober 2012 13:02

Nu har jag varit på telia och har nu ingen surfis (surfplattan) på en hel vecka !! Från och med på måndag för det är då den skickas vidare ! Hon där pratade på att jag skulle kanske få betala runt 800 kr !! Bara för att jag har fått fel instruktioner !!! Fan är dem inkompitenta i huvudet eller ??! Nu är jag så förbannad att jag använder svåra ord till och med ! Men jag ringde pappa och frågade om det var rätt av dem att ta betalt för att fixa deras fel, ingen tycker det så pappa ska följa med mig när jag hämtar ut den !

Men nu blir det gå till skolan, ska ha labb och det gör inte hela dagen bättre kan jag säga !!

Av Micaela L-E - 5 oktober 2012 11:07

Ska snart upp till överby, telia, fick fel simkort till surfplattan och lite problem med det. Är fortfarande sur över det så dem kommer nog få höra på ett och annat. Men sen vid ett ska jag labba i skolan :( usch jag avskyr labben !! Men efter det kommer Katrin till stan !! :) och då börjar tjejkvällen som vi har planerat på allvar :D

Ovido - Quiz & Flashcards