Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Micaela L-E - 8 oktober 2012 21:02

Myser i regnet som låter som att gå igenom taket med o.c på tv:n :) i morgon börjar jag tidigt så ikväll blir det lägga sig tidigt. Men i morgon går jag förmiddag och sedan kanske ta gymmet snabbt innan jag slänger mig i soffan igen ! :) Jag saknar min soffa redan :) nä så illa är det inte :) haha

Slänger in en bild på missen triss, hon är så mycket sötare än mig just nu som steg nyss ut ur duschen !! :)

Av Micaela L-E - 8 oktober 2012 11:16

I morses fick jag motion. Varannan måndag kommer soppgubben och då måste man ställa ut sopptunnan på morgonen. Det glömde jag, så när jag hade låst dörren hörde jag soppbilen nere vid vägen. Jag som hade tagit på mig högklackat också, fick springa ner för mina hala trappor och så fick jag tag i gubben precis innan han skulle åka vidare. Han var så snäll och tog min sopptunna också ! Så dagens motion är nu gjord. Nu sitter jag här i skolan och vill bara hem till sängen !! Vi pratar om hur muntliga presentationer ska utföras och exel.. jippie vad skoj.. or not.. Men det verkar som på fredag är jag ledig, får se mer när det närmar sig :)

Ovido - Quiz & Flashcards