Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Micaela L-E - 10 oktober 2012 18:10

Så nu har jag lite gott till GLEE ikväll :) Sen fick jag göra eget kaffe i min speciella kaffebryggare :) Det kanske bara är andra gången jag rör en kaffebryggare :)

Av Micaela L-E - 10 oktober 2012 14:09

Usch jag somnar snart, har elteknik och det enda lärarinnan gör är att stå och pratar till powerpoint som redan finns på internet. Det är så tråkigt ! Mest med tanke på att man vill hellre åka hem och städa och tvätta än att sitta här ! Här så somnar jag ju bara, fy fan !

Av Micaela L-E - 10 oktober 2012 10:04

Inatt fick jag bekräftelsen att nu är allt avbetalt på ellos.se !! Så skönt ! Har haft det i två år och har betalat upp till 2000 kr i bara ränta ! Men nu är det över med stor glädje :)

Ovido - Quiz & Flashcards