Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Micaela L-E - 29 oktober 2012 21:15

Nu är mina redovisningstal om vattenkraftverk samt kondenskraftverken klara. Jag har övat som tusan och har dem i mitt huvud ! Nu är frågan om det kommer verkligen låta bra när man sätter ihop det med resten av gruppens delar. Det märker vi i morgon, för jag ska träffa gruppen då klockan nio innan skola och jobb börjar för mig. Allt jobb för mig slutar i motgon och det ska bli så skönt! Kan då bara satsa på skolan och resten av mitt liv ! :) Mamma är fortfarande sur att jag inte direkt känner mig hemma när det gäller elteknik. Men hon måste förstå att jag inte kan följa hennes fotspår om inte jag trivs med det.

Men nu ska jag se den nya spiderman filmen som ett belöningsfilm över att jag har varit så duktig ! Folk säger att den är bra, får se vad jag tycker om den :) <3

Av Micaela L-E - 29 oktober 2012 14:28

Nu sitter jag här äntligen med min surfis !! Det var på tiden ! Så nu tänker jag inte släppa ifrån mig den ! Men när jag hämtade ut den med pappa så fick man en överraskning, behövde bara betala 314 kr !! 314 kronor av 1752 kr , jag är överlycklig nu !

Ovido - Quiz & Flashcards