Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Micaela L-E - 18 oktober 2012 13:56

Och den nån är jag !! Nu fick jag vänta en extra vecka på min surfplatta och jag gillar det INTE !! Jag acceptera allt igen och skrev ett fint mejl till dem !! Hoppas dem är snälla denna gången för egentligen förtjänade dem inte MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR IFRÅN MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mitt mejl till dem


Hej,

Jag har min nya surfplatta från samsung på lagning hos er, med ordernummer xxxxxxxx.

Jag fick nyss ett kostnadsförslag av er och det är samma som jag fick förra veckan. Jag har nu accepterat detta kostnadsförslag precis samma som jag gjorde med det förra veckan. Så jag har redan väntat en hel vecka på att Telia ska höra av sig och säga att dem har fått den tillbaka från er ! Så om ni vill nu vara så snälla och fixa min splitters nya surfplatta som jag redan har väntat på i två veckor så vore det väldigt snällt !

 

Men som sagt, nu är det andra gången jag accepterar ert kostnadsförslag och hoppas på nu att jag kan få tillbaka min surfplatta inom snarast tid !


MVH

Micaela

Av Micaela L-E - 18 oktober 2012 08:29

Idag måste ni jävlar höra av er om min surfplatta.. Allt godkändes ju förra vecka och det är dubbelkollat ! Så idag väntar jag vid telefonen varje minut från klockan slår tio tillden slår klockan sju ikväll !! Samt hoppas att min studievägledare hör av sig också omatt få boka en tid, ett till skäl att sitta vid telefonen hela dagen ! Men annat jag ska göra idag är att gå på mattelektionen och sedan jobba. Jobbet ska vara klart om mindre två veckor ! Dags att sätta lite fart samtidigt som alla tentorna kommer .. :/

Ovido - Quiz & Flashcards