Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Micaela L-E - 27 oktober 2012 17:10

Bra födelsedag, lekt historia lärare för Katrin medan hon går runt och petar på mig :) nu är vi på hotellet igen och om två tre timmar ska vi ut igen för att äta och ha det gött !

Av Micaela L-E - 27 oktober 2012 17:10

Bra födelsedag, lekt historia lärare för Katrin medan hon går runt och petar på mig :) nu är vi på hotellet igen och om två tre timmar ska vi ut igen för att äta och ha det gött !

Av Micaela L-E - 27 oktober 2012 09:46

Fick en present av Katrin nu ! :) Jätte fin !! Tänk att jag är hela 21 år, usch jag börjar bli gammal. Snart dags att leta upp pensionärshem :) Innan det fick vi ätit lyxfrukost en våning upp och nu sitter Katrin och plattar håret. Snart är det min tur och sen tar vi en tripp på stan. Vi har riktigt tur med vädret här nere och hoppas det är lika bra uppe i Sverige !

Igår hade jag riktigt bra dag igår, vann mycket pengar och fick meddelande från telia om min surfis och massa annat ! Och denna tag ska bara bli bättre ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards