Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Micaela L-E - 17 oktober 2012 21:07

Har nu sett klart det nya avsnittet av glee säsong fyra, så då är det dags igen att åka tillbaka i tiden och se säsong nummer ett. Mitt favorit avsnitt med Neil Patrick Harris i borde komma snart !

Av Micaela L-E - 17 oktober 2012 15:12

Nu börjar jag få nog här, så jag gick in till studievägledarnas korridor nyligen och kollavem jag ska kontakta. Min studirvägledare Carina var borta så jag fick snabbt pratat med en som heter Fredrik. Han gav mig lite ideer och tips för vidare tills jag får tid hos Carina. Har skickat mejl och hoppas att hon kan ta emot mig snart. Så kanske hon kan hjälpa mig att få allt till rättaså detta känns bra igen. Om inte det sker att jag hoppar in på annat. Vi märker nog..

Fick även sms, har ett paket att hämta från cdon.com :) i paket innerhåller det glee säsongerna 1-3 samt twiligt eclipse och breaking dawn del 1 :) fick allting till ett väldigt bra pris så jag slog till :)

Hoppas jag får min surfplatta snart, nu har den snart varit borta i två veckor och det är inte skoj ! Usch, det är långtråkigt att vänta på något man fick använda 20 minuter ! :(

Här får ni en liten bild på en av kattungarna jag hade för några få månader sedan :) jag tror att detta är lilla Bits, :) tre vita kattungar är inte lätt att se skillnad på om man inte har dem framför sig och ser deras personligheter :)

Ovido - Quiz & Flashcards