Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Micaela L-E - 28 oktober 2012 19:44

Någon har saknat mig ! :) hon följer mig vart jag än går och lägger sig nästan på mig :) Snart ska jag se om jag får på filmen "the lucky one" låter som en bra film, får se om det stämmer :)

Om jag ska säga sanningen så längtar jag inte efter skolan i morgon ! Kollar på lite lediga jobb som jag kan göra istället för skolan tills jag tänker ut vad jag vill göra i framtiden. Har redan sökt två som är i Trollhättan. Men ska nog utöka områdrt lite grann. Katrin vill ha ner mig till göteborg, men vette fan om en liten bondtjej passar i storstaden så där :)

Av Micaela L-E - 28 oktober 2012 16:01

Usch vad seg jag är, sitter nu och väntar på att tåget ska gå. Sist jag var här var jag ett år yngre ! Det var super att ha födelsedag någon helt annanstans än hemma ! Men det är även gött att vara hemma där man kan förstå folk än att behöva gissa vad dem säger. Sen var det värsta lyxen där nere ! Alla gick i finkläder till vardagen och uppsminkade och staden var helt fin och bevarad ! Medan hemma så är det grafitti vart man än vänder sig och värsta bonnelandet Sverige ! :) Men det är ändå hemma :)

Av Micaela L-E - 28 oktober 2012 09:37

Det är jätte fint väder ute ! Nästan inga moln ute och lugnt på vattnet. Färjan går tio tolv och vi ska checka ut härifrån innan elva så vi kan bara ta det lugnt just nu. Allt är packat och klart och medan jag sitter här så sitter Katrin för sig själv och kommenterar alla ärr och märker på sig :)

Här under kommer liter bilder som var ifrån gårkväll. Upplyst kyrka, scen, hotellet och jag och Katrin tog en varsin smirnoff igår till filmen på tv4.

Ovido - Quiz & Flashcards