Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Micaela L-E - 25 oktober 2012 11:37

Nu är jag inne på dem sista timmarna på jobbet, sedan är det jobbet good bye !   Men sen så ska jag införskaffa mig ett fritidskort och så måste jag förbi överby, skoaffären där och kolla på dem nya skorna jag fick igår. Dem passa jätte bra förutom på ena foten vid min lilltå. Så ska in och se om en storlekstörre eller om dem har andra tips. Mina svarta skor är också sånna och det gör riktigt ont efter att ha gått i dem ett tag för min lilla tå.


Jag ska ändå med tåget tidigt ner till Göteborg, väskan är packad och klar i bilen och om bara några få timmar börjar min resa ! Medan kära Katrin får vänta med tills i morgon då vi åker TIDIGT till färjan !!    Oj, jag super längtar !!


Upptäckte i natt att jag hade fått möss i huset igen ! Fy vad det hördes i väggen i köket där dem alltid kryper först ! Nu får pappa komma och ta dem innan dem rör sig in mot sovrummets väggar och kryper där ! För då kan inte jag sova och man kan aldrig lita på sånna mest när jag har en leksam muskompis Triss hemma ! Så det har pappa fått i uppdrag att han gärna får kika på det medan jag är borta så jag kommer hem till ett musfritt hem !   


Men nu ska jag jobba klart, här ! Sen så ska jag bara in nästa vecka på måndag, tisdag eller onsdag och lämna in mina grejor plus två pärmar som ska tillbaka !!    

Ovido - Quiz & Flashcards