Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Micaela L-E - 7 oktober 2012 18:25

Kommer inte kommentera mer om helgen än vad som redan gjorts, sedan att jag var hos mina föräldrar idag. Fick tillbaka min egna bil och fick höra värsta allvarliga samtalet mellan mina föräldrar och min bror. Våra föräldrar var borta i helgen och min bror ensam hemma. När föräldrarna kom hem så upptäckte dem det ena och andra, medan min bror inte säger hela sanningen. Så våra föräldrar var inte så värst glada på honom och att städa efter helgen bravader som varit där. Brorsan fick tydligen snefylla och haft världens fest ! Nu vågar nog min föräldrar inte lämna honom ensam hemma när detta inte var första gången. Men han är bara sjutton så vad ska man tänka sig..

Men höst vädret börjar komma, så det blir nu gosa ner sig framför tv och o.c med en skål popcorn och fanta :)

Ovido - Quiz & Flashcards