Alla inlägg under november 2012

Av Micaela L-E - 11 november 2012 20:39

Det har inte hänt så mycket idag. Var på kalas för mamma och jag gav en snönubbe till henne och pappa eftersom det även är fars dag. Mer har det än inte hänt. Ska se resten av harry potter filmerna samt klockan tio blir det the walking dead ! Har längtat hela veckan efter det !!

Av Micaela L-E - 10 november 2012 23:46

Att köra ett par timmar i sträck är inte bra, gilla hemvägen då gps:en mobbade mig genom att stanna ! Men efter vi åkte förbi en bilolycka som precis hade hänt så sade jag skarpt till henne i gps:en att det är så hon slutar om inte hon läggde av att mobbas. Så då blev hon lugn tills vi kom till Trollhättan då hon ville få oss mot Uddevalla. Nähä du då mobbade jag henne ! Dit ville jag inte ! Så hela hemvägen ifrån donken så var det mycket skratt för kärring jäveln i gps:en ville hela tiden vända. Orkade inte stänga av henne heller. Så pappa kommer få tillbaka den så snällt i morgon. Tro inte att jag lånar henne igen! Det kan hon fetglömma den kärringen ! För resan hem hade jag många roliga ord för henne !! Men om någon minut blir det sängen och sova som en stock !

Av Micaela L-E - 10 november 2012 10:30

Jag är klar :) Snart är man ute på vägen och får se när man kommer tillbaka hem :)

Av Micaela L-E - 9 november 2012 16:15

Nu är allt fixat tills i morgon ! Kommer nog bli super kul även för mig ! :) Börjar bli hungrig så ska se vad det blir för mat här medan harry potter marathonet fortsätter nu i vårat fina höstväder !

Just ja , ska dra iväg snart ett viktigt mejl också idag. Så man får fart på hela flödet ! Dem som bryr sig vet redan vad jag pratar om :) skriver inte mer om det förrän allt är utrett :)

Av Micaela L-E - 8 november 2012 11:42

Sitter här hemma och slappar i soffan. Andra och sista tentan för stunden är nu gjord. Gick inte bra !!! Usch, men jag gjorde mitt bästa och försökte.. Snart blir det nog harry potter marathon med alla andra mobbade typer här ! :)

Älskar mitt nya hår ! Ska lägga upp en bättre men inte just nu :) Nu får ni en bild på hundvalparna mina föräldrars hundar fick i våras. Till nyår så ska dem ha nya små sötnosar !!! :)

Av Micaela L-E - 7 november 2012 22:10

Det är mer !!! :) Just nu är håret fortfarande blöt, får se hur allt ser ut i morgon :)

Av Micaela L-E - 7 november 2012 17:01

Efter att pluggat någorlunda, så ska man äta kycklinggryta och sedan ska jag göra något som sätter mitt huvud i brand ! :) Något som jag inte avslöjar nu, bild kommer jag lovar ! :)

Av Micaela L-E - 6 november 2012 07:46

Hela bilen har frusit igen, får knappt in nyckeln även med tändare till hjälp.. Finns inga bussar som jag kan komma med i tid.. Pappa är hos tandläkaren.. Hur ska detta gå ? Fick ringa mamma och be henne komma, så får se när hon är här. Hon ska ta sig ifrån jobbet och hit, jävlar nu börjar paniken verkligen sätta igång !!!

Ovido - Quiz & Flashcards