Alla inlägg under november 2012

Av Micaela L-E - 6 november 2012 06:26

Sist jag kolla på klockan inatt onnan jag somna var den halv två, sen började alarmetringa vid halv fyra och frammåt. Allt för att jag skulle upp. Nu har man varit vaken ett tag men är så seg. Ska skumma igenom alla matte regler en sista gång innan jag lämnar täcket och soffan för denna morgon. Men fy fan vad det är iskallt i huset, tur att jag satte alla element i fullbott så det är något varmt när jag måste äta frukost och göra mig iordning. Nervös som jag är så hoppas jag att det ändå kommer gå bra. Önska mig lycka till !

Av Micaela L-E - 5 november 2012 17:05

Jag valde att vara nyttig i morgon :) vindruvor, melon och äpple :) kände mig lite för nyttig så det blir en coca-cola på köpet :)

Av Micaela L-E - 5 november 2012 12:36

Som rubriken säger så börjar jag bli nervös inför i morgon. Men det jag mest är nervös för är inte riktigt tentan utan det är att jag ska komma upp i tid och vara där och att jag ska hitta salen vi ska vara i. Har haft en mindre tenta innan men detta är den riktiga stora tentan jag har. Undra hur detta kommer gå ?

Me n idag gick jag upp vid nio, följde med pappa upp till stan på några äreenden samt sedan fick han hjälpa mig lägga ut råttgift under huset och hjälpa mig med toan. Han mäte även takhöjde i badrummet så kanske man får en bättre dusch en vacker dag !! :)

Av Micaela L-E - 4 november 2012 14:05

Äntligen är den här ! Ikväll klockan tio kommer jag sitta bänkad framför soffan och se premiären av the walking dead säsong tre ! Kalla mig galen, men det är en av dem bästa serierna som finns ! Zombies till attack ! :D

Av Micaela L-E - 4 november 2012 12:58

Har nyss ätit frukost, nudlar med kycklingsmak, hell's kitchen är på tv:n och på nått sätt är jag på toppen humör trots det jag drömde inatt ! :) drömde att min kära lillebror blev så skadad och ramla ner för ett stup och jag plus en annan kille bar upp honom så han fick åka ambulanshelikopter !Ingen rolig dröm för min bror såg inte snygg ut ! :) Men vad ska man göra ? :) Men nu ska jag tvätta och läsa lite matte samtidigt, förstår det mesta utom hur man räknar grafer från ekvationer och tvärtom !! Hatar grafer, alltid gjort, kommer alltid göra !

Av Micaela L-E - 2 november 2012 14:57

Har ser ni någon som satsar på matten just nu ! Får se om jag tar eltekniken senare idag eller satsar på den i morgon ! Men nu blir det paus för att hitta något att äta i kylskåpet ! :)

Av Micaela L-E - 1 november 2012 16:15

Jag klarade mig utan poliser idag och kom till besiktningen ! Duktig bil som skötte sig bra medan vi var där så vi fick inga tvåor :) Ett tag funderade jag på att få massa för dem två gubbarna som kollade bilen mumlade med varandra om saker och ting om min bil. Men tills slut så släppte dem iväg mig med blankt papper ! :) och nu blir det plugg med matten eller eltekniken. Har inte riktigt bestämt mig än vilken jag ska räkna på idag ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards