Alla inlägg den 1 september 2013

Av Micaela L-E - 1 september 2013 16:07

Först vill jag säga att vi har den sämsta mäklaren någonsin till huset ! Två intresserade försvann pågrund utav honom.. så får hoppas nu att han inte strular till det igen! För senast november så flyttar jag och mina föräldrar har inte lust att stå kvar på huset. Så i morgon hamnar huset ute på hemnet igen och fler visningar på väg.

Annars som hänt idag än att fått den nyheten är att farmor hade 70 års kalas. Så där sprack min plan av mat igen.. så i veckan som kommer så ska jag hålla stenhårt i detta och inte frestas av allt annat runt omkring!

Men nu ska jag blunda en stund och sedan börja skriva mer på essän som ska vara inne på onsdag. Har valt att skriva om frågan om sverige är ett klasssämhälle eller ej. Vad jag själv känner så är sverige ett klasssamhälle och har alltid varit det.

Ovido - Quiz & Flashcards