Alla inlägg den 12 september 2013

Av Micaela L-E - 12 september 2013 16:18

Inte alls dåligt för en som kom på talet en halvtimma innan det var dags att stå framför klassen :) sedan att få bra respons av alla så känner jag mig stolt och glad inombords ! :D
Pratade om mina rädslor och att komma över dem, men först förrvirrade jag dem med ett citat från Yoda ur Starwars filmerna som var om rädsla :) men tydligen var det en bra början enligt dem flesta i klassen inklusive läraren :)

Nu har jag hämtat mina föräldrars hundar :) min katt är lite skeptisk och håller sig undan som ni ser på bilden ovanför. Men hon har allt varit framme och hälsat så kanske hon känner igen dem. Det var något år sedan hon träffade dem senast :) så får se hur det går i helgen när dem bor hos mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards