Alla inlägg den 11 september 2013

1/5

Av Micaela L-E - 11 september 2013 11:34

Nu är första grejen avklarad av fem. Mötet gick bra, så nu ska jag sätta mig ner och göra grej två.. göra iordning mindmapen inför provet ikväll. Ska nog sätta mig ute, det är mycket varmare där än inomhus :) sen blir det till arbetsförmedlingen och till försäkringskassan för att få pengar. Det är grej tre. Grej fyra är en tripp till vänersborg, sen sista grejen är provet som är precis efter informationsmötet i vänersborg. Så jag har nog fullt upp idag.

Får även se om vi får några bud på huset, har kanske två spekulanter på huset. Så får hålla tummarna och hoppas att detta går bra :)

I morgon blir jag även hundvakt för mina föräldrars hundar :) dem är så söta så får se hur det går att ha dem hemma hos mig från torsdag till söndag :)

Ovido - Quiz & Flashcards