Alla inlägg den 14 september 2013

Av Micaela L-E - 14 september 2013 20:02

Sista hela dagen som hundvakt, i morgon åker rackarna hem till mina föräldrar. Ska bli så gött eftersom dem hela tiden ska gå ut (trots att dem bara sitter utanför dörren), dem spydde ner min trasmatta tidigt i morse. Sedan ska den ena hela tiden ha mat (TJOCKIS) medan den andre nästan inte äter alls. Det är två konstiga hundar som hela tiden söker ens uppmärksamhet. Tydligen får dem inte nog av uppmärksamhet ifrån katten Triss som tvättar dem, snor deras mat, sover bredvid dem och ibland leker med dem :) undra om hon kommer sakna hundarna när dem åker hem i morgon ? Det gör nog inte jag, för jag får en hel säng !! Inga mer snarkningar eller något utan då är det bara jag och Triss !! :D
Inatt så råkade jag lägga mig på en av hundarna, minns inte vilken för jag sov trotsjag var medvetande typ. Så det ska bli gött nästa natt att inte behöva vara rädd att krossa någon hund i sömnen :)

Men nu blir det duschen för mig, stinker hund om mig. Sedan blir det tända ett antal doftljus i huset, för det stinker hund och undra varför :) haha

Ovido - Quiz & Flashcards