Alla inlägg den 15 september 2013

Av Micaela L-E - 15 september 2013 17:51

Hundarna höll mig vaken inatt, jag älskar att vända och vrida på mig på natten. Men när dem ligger tätt intill så kunde jag inte göra det ! Så jag kunde inte sova förrän de väl lade sig en bit ifrån mig. Men hundar är inte så smarta, utan om man flyttar på dem så kryper dem tillbaka igen. Sen så hade jag också en katt som gärna ligger nära en. Men nu är hundarna hemma igen hos mina föräldrar så inatt ska jag sova gott. Det värsta är att jag har skola i morgon och det är inte roligt :( men vad ska man göra ?

Ser nu på en repris på lyxfällan på trean. Det känns så skönt inom mig att min ekonomi har löst sig så jag inte hamnar där :) hehe
Men snart så står ju jag själv på ett lån så får hoppas att jag känner samma sak då :)

Annat jag gjort idag är att ha skrivit slutet på en berättelse som jag har arbetat på ett tag. 83 sidor var lite dåligt men jag hade skrivit sönder den annars. Så nu ska bli spännande var min fantasi ger mig härnäst. För ett tomt papper gör mig alltid galen så min fantasi får gärna sätta igång snart :)

Ovido - Quiz & Flashcards