Alla inlägg den 4 september 2013

Av Micaela L-E - 4 september 2013 21:59

Jag har världens huvudvärk efter dagens lektion ! Och ingen alvedon har jag :( lektion tog nästan stryk på en trots att den var rolig och spännande. Men sen så är det prov i kultur nästa onsdag och den dagen kommer bli jobbig så då kommer jag ha alvedon hela dagen med mig ! :) annars så har dagen gått segt så nu är jag glad att få vara hemma och få göra mig redo för sängen. Sen idag så vägde jag mig, har inte gjort det sen förra helgen då innan jag började med min specialmat :) slut på småätandet, onyttiga, cola, pepsi ! Och nu så har jag gått ner ett kilo ! :) wow det är ovanligt för mig så det är en stor grej för mig :)

Men nu ska jag fortsätta med att göra mig iordning för sängen. För i morgon är det svenska samt prov i referat :(

Ovido - Quiz & Flashcards