Alla inlägg den 8 september 2013

Av Micaela L-E - 8 september 2013 13:45

Dem huttar alltid på något nytt nör dem är här hemma hos mig. Som ni ser på bilden så har vi vrit på hela soffan. Men hela rummet ser mycket större ut.

Men katten Triss är lite misstänksam över det hela. Så hon går runt här nu och kollar och jamar.

Men mer så lekte vi mänsklig kubb. Jag var kungen och jag kan säga att jag har blåmärken ! Men nu är nästan all ved ifrån vaksidan inne i vedboden så nu ser det bättre ut på baksidan. Så är vedboden helt full.

Men nu är jag helt slut ! Så ska lägga mig i soffan en stund och slappna av. Kom hem sent inatt så fick tvinga upp mig själv i morse. Jag var ute på bilträffen på Överby igår, sedan åkte vi lite van. Men eftersom mina föräldrar kom udag drack jag bara en cider för sällskapet skull och sedan körde hem några timmar efter. Kan säga så här.. det var så gott när jag kom hem och in i duschen ! Kände mig jätte smutsig efter all avgaser och rök ! Men nu ska jag slappna av här och sedan få pluggat lite grann inför samhällskunskaps provet på onsdag. :)

Ovido - Quiz & Flashcards