Alla inlägg den 30 september 2013

Av Micaela L-E - 30 september 2013 20:21

Denna dagen började med långbens jakt. Så klart när jag ligger skönt i soffan med täcket (iskallt i morse) så hade jag plötsligt en långben i ansiktet. Så efter att ha smält ivägden blev det gå upp för att se till att den inte någonsin kommer tillbaka ! Men jag fann den aldrig igen.. sen blev det skola, sen möte och sedan till jossan en sväng. Efter det så kände jag mig jävligt sugen på pizza, men istället åkte jag till donken och käka. Så något hänt hela tiden så nu är jag hemma med huvudvärk, ska in i en varm dusch och sedan tända upp massa ljus så det blir lite värme här !!

Sen igår så har jag suttit på ikeas app och gjort en inköpslista över vad jag troligen ska köpa till lägenheten i november. Kommit upp i 2500 kr än så länge och mer kommer det troligen bli. Sen har jag en inköpslista till mina föräldrar då dem sticker till ullared. Får passa på när dem ändå sticker ner dit :) för jag kommer nog inte själv ner dit än på ett bra tag. Ska bara säga en sak till innan inläggets slut och det är.. JAG LÄNGTAR TILL 1:A NOVEMBER DÅ JAG FÅR NYCKLARNA TILL LÄGENHETEN !!!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards