Alla inlägg den 19 september 2013

Av Micaela L-E - 19 september 2013 20:08

Som rubriken säger så sitter jag fast på köksbänken just nu och filosoferar vad jag har gjort för något ont ?! Musen ligger och blockar min väg ! Men jag har i alla fall fått öppnat dörren och fått med mig en plastskohorn. Fråga mig inte varför för jag är panikslagen nu !! Ska kanske använda den på katten som tog in den halvt levande musen ! Tror den är så mycket skadad så den rör sig knappt ! :o har nu skällt en hel del på katten så min röst är hes så hoppas hon bär ut mus helvetet snart !! Vill inte ringa mina föräldrar i onödan så jag kommer nog sitta här ett bra tag. Tur att det är rätt kanal på tv så jag inte missar programmet "lyxfällan" som börja nyss. Men nu ska jag fortsätta vara panikslagen och längta tills jag flyttar till lägenheten !! VILL FLYTTA NU !!!

Ovido - Quiz & Flashcards