Alla inlägg den 18 september 2013

Av Micaela L-E - 18 september 2013 16:07

Mitt hår ligger alltid risigt till när jag är på detta humör. Så i morgon efter skolan ska jag beställa tid hos frisören. Ska fortfarandeha det långt, det ska bara klippas till en bättre frisyr. Samt jag ska slinga det ! Funderar fortfarande lite på vilken färg men det kommer inte vara blont, brunt eller rött. Har en färg i tankarna men får se vad frisören säger om det :)

Jag kommer slinga det hos frisören pågrund utan av mitt hår blir så knäppt när det ska slingas. Så även om det kostar en hel del mer så tar jag för att färgen ska bli bra :) sen är det bra att prata med någon som kan hår när man gör något som jag kommer göra :)

Men nu blir det vänta tills samhällskunskapen börjar :) bara en timma och en halvtimma kvar :)

Ovido - Quiz & Flashcards