Alla inlägg den 5 december 2012

Av Micaela L-E - 5 december 2012 22:53

Usch jag börjar bli nervös inför morgon dagen ! Men jag har allt framme och klart, kläder, smink och även referensen som dem gärna ville ha i morgon. Väckarklockan är ställd tidigt och håller på i två timmar varje kvart för att jag ska komma upp ! :) Jag har även kollat mynt m.m så jag vet att jag har råd till en bra parkering i morgon ! :) ska köra tidigt för pågrund av det hårda vädret + parkering. Hela min dag i morgon tills klockan är ett är planerad ! Efter arbetsintervjun så ska jag till överby och köpa målarduk plus lite ny färg :) är så sugen på att måla igen så då tänker jag måla något fint ! :)

Men nu ska jag lägga mig i sängen och se någon serie i någon timma och sedan sova tidigt ! :)

Av Micaela L-E - 5 december 2012 16:52

Snön faller, nu har jag skottat klart. Fick mig en tankeställare omxskottning förut när jag inte kom upp på min parkering med bilen ! :) men nu står den på sin plats och medan jag skottade var missen med ute, hon snurrade ! Fan att jag inte fick med det på film flr hon såg ut som bambi på is !! Så skoj ! Sen efter det halkade jag och hamnade rakt in i min fina snödriva ! :) Hela jag var täckt med snö ! Men nu är skottningen gjord och jag sitter inne i varma huset med varmare torrare kläder :)

Sen förut idag ringde ett nummer till mig, jag kände inte igen det så jag kollade upp det. Det nummer tillhörde ett bemaningsföretag !Så jag skickade direkt ett sms och skrev att jag höll mobilen nära ifall dem skulle ringa igen. Och det gjorde dem !! Så i morgon är jag välkommen på en intervju !! Visst det jobbet gäller bara några dagar men skitsamma ! Jobb är ett jobb ! :) så i morgin ska jag upp tidigt ifall snön tänkte jävlas med mig och jag ska hem till mina föräldrar och duscha och göra mig fin och redo där ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards