Alla inlägg den 19 december 2012

Av Micaela L-E - 19 december 2012 16:14

Dagen började med ett möte med studievägledaren och en till då, sedan fick jag träffa en tredje person som ska hjälpa mig lite med mitt skrivande.
Men när studievägledaren var med så kollade vi på historia kursen jag hade kommit in på som feserv, det finns tydligen en stor chans att jag får komma in där ! Så jag hoppas för min skull om jag ska se csn något mer..

Efter detta åkte jag till överby och köpte sista julklappen ! Så nu är allt redo och klart för julen ! Fick även köpt av ddm kronor somblev över lite mat som jag kan få i mig, jag kan inte tugga fast mat än men det är på bättringsvägen, som igår fick jag i mig spagetti ! Så hoppas jag blir bra till jul då all julmat står framme !!

Ovido - Quiz & Flashcards