Alla inlägg den 10 december 2012

Av Micaela L-E - 10 december 2012 18:59

Nu har jag fått in en ny kran i duschen så äntligen kan jag duscha hemma igen i varm vatten till och med ! Jag är hyper glad över det ! :)

Men mötet gick bra i morses så nu ska allt vara inskickat :) Då är det bara att vänta :) fick några paffa "saker" eller hur jag ska förklara dem i mötet som hon prata om. Men allt kommer bli bra i slut ändan då oavsett vad :)

Men nu ska jag se den otroligt bra och sorgsna filmen När mörkret faller ! Det är en svensk film som alla måste ha sett minst en gång i sina liv ! Så om ni inte har sett den än så FIXA DEN OCH SE DEN SNARAST ! :)

Av Micaela L-E - 10 december 2012 08:12

Ska snart åka ha mitt möte nr 2 , efter det blir det skicka in allt och vänta. Tydligen får jag vänta ett tag. Men jag har i alla fall skickat in allt. Så då tar jag ett steg högre i min trappa ! :)

Sen på onsdag får jag reda på om man har kommit in på annat eller ej, då ska jag även kontakta min studievägledare så hon kan hjälpa mig avsluta min utbildning samt hjälpa mig med csn. Hoppas verkligen att jag har kommit in på något för annard får jag tänka om och det fort !

Ovido - Quiz & Flashcards