Alla inlägg den 24 december 2012

Av Micaela L-E - 24 december 2012 16:09

Nu har vi alla latat oss i soffan framför ännu ett års kalle anka firande ! :) nu hör jag hur från köket hur kastruller och tallrikar och massa grejas från min mamma och några till. Jag rör mig inte, jag sitter här med Disela och hör julmusik och hennes kurrande :)
Men snart mat, sen julklappar igen och efter det bara slappa innan jag åker hem :)

Från oss alla, till er alla, en riktig god jul :)

Av Micaela L-E - 24 december 2012 10:56

Då har julen börjat, alla klappar är öppnade och snön finns kvar ! Jag fick gå ut och sopa av min bil från tre decimeter snö, men nu när jag gjort det så kommer pappa med snöslungan.. då blir det sopa av bilen igen när han är klar. Nu blir det sätta sig framför tvn här hemma hos mina föräldrar och fixa naglarna :) resten av släkten kommer klockan tvån, så jag har tre timmar på mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards