Alla inlägg den 9 december 2012

Av Micaela L-E - 9 december 2012 16:48

Julen är här i mitt hus, lilla julgrannen är nu uppe ! :) men det första som Triss gjorde var att äta på den ! Trots att den är av plats ! Första bilden visar den :)

Sen fick jag ingen dusch idag, tydligen hade affären gett pappa fel delar så den passa inte.. så pappa ska dit i morgon så kanske i morgon ! :) jag hoppas och hoppas. Men idag skedde samma sak, hela huset blev fylld med ånga. (Andra bilden) . Sen när pappa hade kollat färdigt och satt på vattnet igen var det massa luftbubblor i vattnet som ni ser på tredje bilden. :)

Av Micaela L-E - 9 december 2012 12:21

Kanske idag får jag igång min dusch, pappa är på väg hit så vi märker. Kommer bli så gött att få duscha hemma igen och inte springa fram och tillbaka till mina föräldrar. Men nu under tiden jag väntar på pappa så ska jag äta min lyxiga frukost :) god fruktsoppa och äggmacka :) till efterrätt blir det c-vitamin, smak apelsin :) som ni läser så är jag på gränsen in på förkylning och sjuk :)

Ovido - Quiz & Flashcards