Alla inlägg den 6 december 2012

Av Micaela L-E - 6 december 2012 21:40

Just nu ser jag på gordons kitchen nightmares där en kock har jobbat i femton år och han kan inte alls laga mat för fem öre ! Till och med jag kan laga bättre mat än honom och jag är inte alls bra.. den resturangen hade jag aldrig velat gått till och ätit på.

Men jag sade att jag skulle lägga ut en bild på tavlan så här får ni se min lilla ekorre med sin kotte ute i skogen :) så får ni säga vad ni tycker :)

Av Micaela L-E - 6 december 2012 15:41

Idag var jag på arbetsintervju, gick jätte bra tyckte jag ! För han som intervjuade mig var positiv och jag tror att jag kan få detta ! Visst det var inte många dagars jobb, men som han sade, om man gör ett bra ifrån sig blir man inring igen ! Så innan jul ska jag få beskeddet om jag fick det eller inte. Så jag håller mobilen nära !

Sen köpte jag en målarduk och några nya färger och penslar idag. Så jag har börjat måla nu, får se hur tavlan blir.. om den blir bra så kanske jag lägger upp en bild :) haha

Ovido - Quiz & Flashcards