Alla inlägg den 8 december 2012

Av Micaela L-E - 8 december 2012 22:42

Killar kan faktiskt ts i nål och tråd, det var faccinerande roligt att se två killar sitta och sy. Det är inte varje dag sådant händer !

Jo, jag hade tenta förut och allt jag kan sägavar till mig själv "lycka till nästa gång" . För jag hatar och förstår mig inte på något om grafer och halva tentan bestod utav det !! Fick även sen en arg mamma på mig för gon tyckte jag kunde gjort bättre ifrån mig, vad min mamma inte förstår är att jag faktiskt har svårt för saker och ting. Jag kan inte vara den perfekta dottern för henne, det känns verkligen att jag måste för att hon ska tycka om mig många, många gånger. Dem runt om mig som har träffat min morsa förstår mig och det är skönt att ha dem vid ens sida när det känns svårt :) ?

Av Micaela L-E - 8 december 2012 07:02

Usch till rubriken.. Men jag hade en rolig gårkväll som fick mig glömma den en stund i alla fall :) Får se om jag klarar denna nu då för när den är klar så kommer jag åka hem och sova en stund till för jag sov ganska orolig inatt och orolig natt betyder dålig sömn :(

Ovido - Quiz & Flashcards